loading...
انتظار......رسولُ اللّه‏ِ صلى ‏الله‏ عليه ‏و ‏آله : حاسِبوا أنْفُسَكُم قَبلَ أنْ تُحاسَبوا ، و زِنوها قَبلَ أنْ تُوزَنوا ، و تَجَهَّزوا ل
سهراب مظفر بازدید : 106 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (1)

دوچرخه دیده بودم ...

سه چرخه هم دیدم ...

چهار چرخه هم دیدم ...

اما هیچ وقت نمیدانستم که یک چرخه هم وجود دارد!!!

به چشمای معصومش دقت کردی؟

می ترسه همون یه چرخه رو هم ازش بگیرن.

گاهی وقت ها باید دردت بیاید تا بفهمی درد چیست

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
◄ خدایا به من قدرتی عطا فرما تا بپذیرم که همه چیز دراین دنیا امانتی است از سوی تو و هر گاه اراده کنی تسلیم تو خواهم شد. ◄ علامه جعفری: خدایا تو را سوگند به عظمتت در این دار دنیا که جایگاه بده و بستان و معامله است موفق بفرما که ما مغبون نشویم ، آنچه که می گیریم بیارزد در مقابل آن سرمایه الهی حیات که از دست می دهیم. .با عرض سلام خدمت همه عزیزان....... کوچک شما سهراب هســتم . پســـری از جنس پاییز شاید به این دلیل است که همیشه هوای دلم ابریست. پســــــــــــــری هســـــــــــــــــــتم اهـــــــل دل،صفا و صمیمیت، عشق و محبت، وفا،صداقت و ایمان رو اصلی ترین پایه زندگی میدونم. ولی حالا دستانم خالی اند و دلم غرق آرزو های دست نیافتنی.دوست دارم تا به این آرزو های شیرین برسم.+
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 53
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 57
  • بازدید سال : 2,068
  • بازدید کلی : 24,979
  • کدهای اختصاصی
    دریافت كــد آهنگ

    وبلاگ شهید مرحمت بالازاده

    مردان نبرد

    رهبرم سيد علي